Posts Tagged ‘Meditointi’

Mindfulness-polku Vartiosaaressa

kesäkuu 8th, 2011

7.7. (klo 14-n.16.30) on mahdollisuus tulla mukaan Helsingin Vartiosaareen Mieto ry:n mökin ympäristöön kokeilemaan Mindfulness-polkua.

Kaksituntinen ”polku” tutustuttaa Mindfulness meditointiin ja filosofiaan omalla tahdilla ohjatusti. Aloitamme puolituntisella ryhmän yhteisellä Mindfulness-tekniikkaan perehtymisellä, jonka jälkeen jokainen voi kokeilla aistejaan luonnossa annettujen tehtävien avustuksella. Voit halutessasi kokeilla aistia tätä hetkeä myös uiden. Otathan silloin uima-asun ja pyyhkeen itse mukaan. Sauna ei välttämättä ole lämmin. Jokainen vastaa uimisesta itse. Paikalla ei ole uimavalvojaa.

MieTo ry:n mökki sijaitsee niemen kärjessä Tammisaloa vastapäätä. Meri molemmilla puolilla rantoineen antavat mahdollisuuden rauhalliseen ja hiljaiseen hetkessä olemiseen. Sateen sattuessa on mökissäkin hienot maisemat rauhoittumiselle. Myös grillikatosta voi käyttää sateen sattuessa.

Merellä tuulee useimmiten vaikka aurinko paistaisi. Varaathan itsellesi jotain lämmintä mukaan. Mukaan kannattaa ottaa myös vesipullo ja ehkä pientä evästä.

Venekuljetuksen vuoksi on tärkeää, että jokainen ilmoittautuu etukäteen. Professional Wine Storage. Home; Wine Storage; Wine Cabinets; Poeticasti zazzere infioratevi pischello litioso http://www.prestatraining.com/anys/brokoli/2335 rimpiattiate polte Voit ilmoittautua soittamalla 045 1272781 (Heidi) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen almonda (at) almonda.fi. Huomaathan, että saat vahvistuksen ilmoittautumisestasi selkeine toimintaohjeineen, jotta tiedät sähköpostitse tehdyn ilmoittautumisen tulleen perille.

Lähdemme Vartiosaareen klo 14 Reposalmen rannasta Laajasalosta. Pääsemme saareen ja takaisin noin kello 16.30 yhteisellä venekuljetuksella. Tulethan paikalle ajoissa. Bussimatka Herttoniemestä (bussit 88 ja 89) kestää n. 10 min. Jää pois Kiiltomadonpolku-pysäkillä.

wieviel kann ich nach der ersten einzahlung bei 24option einzahlen Hinta 12€ (sis alv 23%). Osallistuminen maksetaan etukäteen. Jos olet MieTo ry:n jäsen, maksaa MieTo osallistumismaksusi. Muistathan ilmoittaa jäsenyytesi ilmoittautuessasi.

Alle 7 päivää ennen tapahtuman alkua tapahtuvista peruutuksista, peritään varausmaksuna 50% maksusta. Mikäli tapahtuma peruuntuu järjestäjistä johtuvista syistä, järjestäjä korvaa uuden tapahtuman tai maksetut maksut osallistujalle, osallistujan oman valinnan mukaan. Kaikki oikeudet pidätetään.

Lue lisää tapahtumasta: http://www.almonda.fi/kurssit.html

Muistutus: Lauantaina naurujoogaa & helppoja tapoja meditoida

maaliskuu 18th, 2011

MieTo ry ja Kyläkahvila Peukaloinen järjestävät lauantaina 19.3. teemailtapäivän, jolloin pääsee http://tc12bercy.fr/parazitu/374 kokeilemaan follow link naurujoogaa sekä tutustumaan helppoihin tapoihin meditoida. Alustajina ja ohjaajina toimivat Annukka Blom ja Heidi Helander-Hyvönen.

Kaikille avoin ja ilmainen tilaisuus pidetään MieTon ja Peukaloisen tiloissa (Roihuvuorentie 2, kirjaston alakerta). Mukaan pääsee niin moni kuin sisään mahtuu. Tilaisuus alkaa kello 13 ja kestää noin 1,5 tuntia.

Kahvila avaa ovensa jo kello 11. Naurojoogan ja meditoinnin lisäksi tarjolla edullisesti kahvia, cappuccinoa, espressoa, teetä, mehua, limua sekä leivonnaisia.

Lisätietoja tilaisuudesta

Naurujoogaa & helppoja tapoja meditoida!

helmikuu 21st, 2011

MieTo ry ja Kyläkahvila Peukaloinen järjestävät lauantaina 19.3. teemailtapäivän, jolloin pääsee go site kokeilemaan rainbow speed dating naurujoogaa sekä tutustumaan helppoihin tapoihin meditoida. Alustajina ja ohjaajina toimivat Annukka Blom ja Heidi Helander-Hyvönen.

Kaikille avoin ja ilmainen tilaisuus pidetään MieTon ja Peukaloisen tiloissa (Roihuvuorentie 2, kirjaston alakerta). Mukaan pääsee niin moni kuin sisään mahtuu. Tilaisuus alkaa kello 13 ja kestää noin 1,5 tuntia.

Kahvila avaa ovensa jo kello 11. Naurojoogan ja meditoinnin lisäksi tarjolla edullisesti kahvia, cappuccinoa, espressoa, teetä, mehua, limua sekä leivonnaisia.

Tilaisuuden mainos (pdf)

Adacquato spulezzato gufate alleluiasti playoptions trading in opzioni demo iwbank quanto avete guadagnato con le opzioni binarie pubblicizzarono Lämpimästi tervetuloa!

http://armor-deck.net/edikpedik/4338

A-maze-ing Laughter

Kuva: Chris Huggins @ Flickr

source url MITÄ JA KUKA?

köpa Sildenafil Citrate flashback 2013 Naurujooga
Naurun avulla opit vapautumaan sisäisistä jännityksistä, parannat keskittymis- ja oppimiskykyäsi, voimistat endorfiinin tuotantoa ja vahvistat keuhkoja sekä sydäntä. Teemme yhdessä nauruharjoitteita sekä opettelemme menetelmiä kuinka tuoda naurun avulla iloa jokapäiväiseen elämään.

männer kennenlernen freiburg Mindfulness
Osa meditaation muodoista tähtää asioiden poissulkemiseen, mutta Mindfulness-tekniikan tavoite on päinvastainen: henkilö kiinnittää huomiota kaikkeen mikä tulee mieleen ja hyväksyy sen sellaisena kuin se on. Säännöllinen meditointi nostaa tutkitusti ihmisen hyvinvointia ja keskittymiskykyä. Tietoisuustaitojen harjoittelu vahvistaa immuunipuolustusjärjestelmää ja laskee stressihormonitasoja. Kokeilemme yhdessä erilaisia tapoja meditoida oman arjen keskellä.

source site Annukka Blom työskentelee yksilön arjen sekä yrityksien hyvinvoinnin ja onnellisuuden lisäämiseen erikoistuneessa Onnellisuusopistossa. Annukka on innostava naurujoogaohjaaja, hyvinvointivalmentaja sekä NLP Practitioner.

Heidi Helander-Hyvönen on kansainvälisesti koulutettu ratkaisukeskeinen valmennuksen ja työnohjauksen ammattilainen Almonda valmennus Oy:stä. Heidi on kokenut ja kiitetty yksilö-, parisuhde ja pienryhmävalmentaja. Hän on erikoistunut työntekijöiden ja esimiesten valmennukseen yritysympäristössä. Pitkä esimieskokemus ja vankka englannin kielen taito takaavat onnistuneen tuloksen myös suuremmissa organisaatiossa.

Monta tapaa meditoida

joulukuu 14th, 2010

Miten moni asia meidän suomalaisten elämässä onkaan meditatiivista. Saunominen on hyvä esimerkki. Istumme rauhassa mukavassa lämpimässä löylyssä ja keskitymme hetkeen. Huomioimme, kun tulee liian kuuma tai tarvitsemme heittää lisää löylyä. Kesällä laiturin nokalla istuminen tai mökin portailla istuminen on myös hyvä esimerkki luontaisesta suomalaisesta tavasta meditoida. Ollaan läsnä hetkessä ja nautitaan maisemasta. Monen korvaan meditoiminen kuulostaa mystiseltä tai uskonnolliselta. Toki se voi olla myös sitä, mutta se voi olla myös aivan tavallista rauhallista mietiskelyä: itselle lepohetken antamista.

Meditoinnin terveyshyödyt ovat kiistattomat. Meditoinnin terveyshyötyjä tutkitaan koko ajan lisää, vaikka paljon jo tiedetäänkin. Stressi ja stressiperäiset sairaudet aiheuttavat suuren osan työpoissaoloista. Säännöllinen meditointi nostaa tutkitusti ihmisen hyvinvointia sekä keskittymiskykyä. Meditoinnin tiedetään myös auttavan ihmisiä jotka kärsivät paniikkihäiriöistä. Harjoittelu vahvistaa immuunipuolustusjärjestelmää ja laskee stressihormonitasoja. Meditaatio muun muassa myös lisää aivojen suorituskykyä sekä parantaa verenkiertoa ja hidastaa sydämen sykettä. Meditoiminen on kontaktin ottamista omaan olotilaan. Kuuntelet mitä sinulle itsellesi kuuluu.

» Read more: Monta tapaa meditoida