Jotain kivaa joka päivä

23.10.2013 kirjoitti MieTo ry Kommentoi »

http://creatingsparks.com.gridhosted.co.uk/case-studies/Crossreach-Belmont-Castle/ Päivän pimenevät vauhdilla. Huomaan itsestäni että valosta irti päästäminen ja pimenevien päivien vastaanottaminen ilolla on joka vuosi vaikeampaa. Ehkäpä kesäni ovat olleet viime vuosina erityisen upeita ja ne yhdistyvät lähes jatkuvaan valoon mielessä, joten syksyä kohti eteneminen tuntuu ajoittain haastavalle.

go site “Jotain kivaa joka päivä” on yksi parhaita saamiani neuvoja. Se ei tarkoita ylenpalttista ostohuumaan heittäytymistä tai arjesta irtautumista. Se voi tarkoittaa mitä tahansa pientä mukavaa hetkeä tai asiaa, minkä itselleen haluaa suoda, hyvällä omallatunnolla ja ilolla.

http://uczmysierazem.pl//gafie/32 Oma listasi voi sisältää hyvän kirjan lukemista, nautinnollisia kahvihetkiä, suosikki tv-sarjan seuraamista, puutarhanhoitoa, periaatteessa ihan mitä tahansa minkä tekemisestä tai seuraamisesta nautit. Tässä muutamia esimerkkejä kokeiltavaksi.

http://www.thevineyardtrail.com/kampysitaljanskiy/6128

follow site login iq opt Halaus
Hyvä halaus piristää ja parantaa mielialaa aina. Jos halikaveria ei ole lähettyvillä, voi itselleen antaa halauksen. Tutkimusten mukaan sillä on merkitystä että osoitamme itsellemme myötätuntoa myös koskettamalla.

see operazioni binarie truffa o realtà Lemmikit
Lemmikkien kanssa leikkiminen parantaa mielialaa. Lemmikeiden terveysvaikutuksista on paljon tutkittua tietoa. Lemmikit muun muassa nostavat oksitosiinipitoisuutta ja alentavat verenpainetta. Koirat myös vievät omistajansa joka päivä ulos lenkille happea haukkaamaan. Terveysvaikutuksista enemmän myös blogissani.

herefordshire dating sites Musiikki
Tutkimusten mukaan musiikin avulla voimme nopeiten vaikuttaa omaan mielialaan. Laita mukavaa musiikkia soimaan ja keskity siihen hetken aikaa. Jos kuuntelet musiikkia hetki hetkeltä, nuotti nuotilta, harjoitat samalla läsnäoloa ja saat kaupan päälle myös meditoinnin terveysvaikutuksia.

go site Hengittäminen
Hengitämme kaiken aikaa, mutta muutama syvä hengitys rauhassa omaan tahtiin, voi muuttaa olotilaa rauhallisemmaksi, tyynemmäksi. Erityisesti hengityksen seuraamista kannattaa suosia tilanteissa joissa joutuu odottamaan. Jokainen tylsä odotustilanne on hyvä hetki hengittää rauhassa ja samalla kysyä itseltä mitä minulle kuuluu. Hermostuminen ei paranna olotilaa, eikä muuta sitä. Joten hyödynnä se!

Oma pieni nautintohetki kannattaa tehdä läsnä olevasti, hetki huomioiden ja siihen keskittyen. Huomaa että nyt on se hetki jolloin “juhlit” itseäsi, omaa terveyttäsi ja hyvinvointiasi. Anna itsesi nauttia ilman syyllisyyttä. Jaksat pitää toisista parempaa huolta kun pidät huolta myös itsestäsi.

Olen Life coach eli elämäntaidon valmentaja Heidi Helander-Hyvönen Laajasalosta, jossa myös yritykseni Almonda valmennus Oy sijaitsee. Olen myös työnohjaaja ja pidän onnellisuuskoulutuksia yrityksien henkilöstölle työkyvyn ylläpitämisen tueksi ja virkistykseksi. Pidän lisäksi erilaisia hyvinvointiin liittyviä koulutuksia ja kursseja. Kaikki työni pyrkii antamaan asiakkaille oivalluksia ja oppeja hyvinvoinnin parantamiseen ja kasvattamiseen. Jokainen voi olla onnellinen.

Perheeseeni kuuluu aviomies Olli-Pekka, poika Niklas sekä kaksi koiraa ja kaksi kania. Kirjoittelen blogissani huomioita, ajatuksia ja oivalluksia mm. elämästä, hyvinvoinnista, onnellisuudesta ja positiivisuudesta.

Elämä voi olla parempaa!