Irtipäästäminen

04.09.2012 kirjoitti MieTo ry Kommentoi »

sites rencontres chretiennes gratuites Sanotaan että jos rakastat jotain, päästä se irti, jos se tulee takaisin, se on sinun. Irtipäästäminen on yksi keskeinen Mindfulness harjoitus.

enter Mindfulness opettaa huomioimaan mitä tapahtuu hetkessä, ajatukset huomioidaan, mutta niihin ei ole tarkoitus takertua. Ajatukset ovat kuin pilviä taivaalla. Niitä syntyy, ne muuttuvat ja ne katoavat. Niitä voi katsella, mutta niissä on vaikea roikkua kiinni. Irti päästäminen ajatuksista, varsinkin ikävistä ja vahingollisista ajatuksista, helpottaa elämää.

http://jeremiahstaproom.co.uk/?violeta=dating-for-medical-professionals-uk&32f=67 Irtipäästämistä voi harjoittaa myös asioiden suhteen, jotka eivät enää palvele itseä. Voit päästää irti vahingollisista tavoista tai vaikka katkeruuden tunteesta. Kun tunnemme katkeruutta meitä loukannutta ihmistä kohtaan, tuo ihminen ei tiedä siitä mitään. Hän voi kulkea läpi koko elämänsä loukkaantumisesta tietämättä. Kuka oikeasti kärsii katkeruudesta ja asian muistamisesta?

http://cafemamboibiza.com/?vuuijj=femmes-%D0%93%C2%A0-la-recherche-d%27un-mari&1e6=61

http://zspskorcz.pl/pictose/eseit/4529 Jonkin tutkimuksen mukaan meillä on noin 67 000 ajatusta päivässä. Toisen tutkimuksen mukaan valtaosa (jopa 90%) on negatiivista vanhan muistelemista. Ei tarvitse olla avaruusinsinööri tajutakseen, että negatiivisten ajatusten täyttämä mieli ei ole kovin tyytyväinen. “Lisäät maailmaan kärsimystä yhtä paljon loukkaantuessasi kuin loukatessasi” sanoo visaasti Sonia Choquette.

الخيارات الثنائية إشارة تداول 2015 Jos irtipäästäminen tuntuu vaikealle, mitä se usein onkin, käännä se oman itsen myötätuntoiseksi kohteluksi. Kohtelet itseäsi lempeydellä ja rakkaudella, kun et ota kantaaksesi kuormittavia ja hyödyttömiä tunteita. Millainen olisi olotilasi ilman katkeruutta?

how to know if a guy just wants to hook up with you Mindfulness tarjoaa erilaisia harjoituksia hyödynnettäväksi tunne-elämään. Ohjatut harjoitukset luovat turvallisen tavan käsitellä tunteita. Vaikka harjoituksessa lähestyttäisiin vaikeaa tai jopa ahdistavaa tunnetta tai tapahtumaa, palauttaa harjoitus lopuksi takaisin parempaan olotilaan. Ryhmätunnit itse päätän aina rakastavan ystävällisyyden harjoitukseen, jotta tunnista jää mukava olotila päivän jatkamiseen.

follow site Meditoidessa opimme huomaamaan miten nopeasti ajatukset, tunteet ja tuntemukset muuttuvat. Ne ovat kuin pilviä taivaalla, muuttuvat alati. Muuttuvuuden ymmärtäminen auttaa päästämään irti turhasta. Meillä on aina vain tämä hetki, ja tämä hetki, ja tämä hetki…

rencontre 80400 “Et voi löytää itseäsi pakenemalla menneisyyteen. Voit löytää itsesi tulemalla nykyhetkeen.” – Eckhart Tolle

conocer mujeres en chile santiago Olen Life coach eli elämäntaidon valmentaja Heidi Helander-Hyvönen Laajasalosta, jossa myös yritykseni Almonda valmennus Oy sijaitsee. Olen myös työnohjaaja ja pidän onnellisuuskoulutuksia yrityksien henkilöstölle työkyvyn ylläpitämisen tueksi ja virkistykseksi. Pidän lisäksi erilaisia hyvinvointiin liittyviä koulutuksia ja kursseja. Kaikki työni pyrkii antamaan asiakkaille oivalluksia ja oppeja hyvinvoinnin parantamiseen ja kasvattamiseen. Jokainen voi olla onnellinen.

Perheeseeni kuuluu aviomies Olli-Pekka, poika Niklas sekä kaksi koiraa ja kaksi kania. Kirjoittelen blogissani huomioita, ajatuksia ja oivalluksia mm. elämästä, hyvinvoinnista, onnellisuudesta ja positiivisuudesta.

Elämä voi olla parempaa!