Kiitollisuusmeditaatio

07.10.2011 kirjoitti MieTo ry Kommentoi »

visit this site right here Aloita istumalla tai makaamalla rauhassa. Huolehdi että selkä on suorana, jotta hengittäminen on helppoa. Mikäli istut, kannattaa molempien jalkapohjien olla maata vasten.

http://www.csipkehotel.hu/includes/miowe/1319 Voit halutessasi sulkea silmäsi. Huomaa miten sulkemalla silmäsi tulet tietoisemmaksi omasta hengityksestäsi. Tule tietoiseksi ympäristöstäsi. Tule tietoiseksi kehostasi. Tule tietoiseksi ajatuksistasi.

basics Ole vain tietoinen kaikesta mitä tapahtuu. Hyväksy lempeästi ajatuksesi ja tuntemuksesi. Älä yritä muuttaa mitään tai saavuttaa mitään. Ei haittaa vaikka mielesi on vielä kiireinen. Aina kun huomaat ajatustesi karanneen omille teilleen, tuo ne lempeästi takaisin harjoitukseen.

how to meet a hookiup online dating Huomioi miten hengitys kulkee kehossasi, sisään ja ulos. Sisään ja ulos. Hengitys on elämän lahja. Ole rauhassa omassa tietoisessa tilassasi ja lepää siinä.

tf dating made easy

Mitkä asiat koet omassa elämässäsi lahjoina? Anna niiden asioiden nousta mieleesi. Jos muita ajatuksia tulee mieleesi, se ei haittaa, tai jos olotilasi ei ole kiitollinen, ei sekään haittaa. Päästä irti kaikista odotuksistasi ja vain tunne mitä tunnet tällä hetkellä – rauhassa.

http://www.tbsblaw.com/altaver/4807 Jatka antamalla omien kiitollisuutta herättävien asioiden nousta mieleesi. Ole rentona tietoisessa tilassasi ja lepää siinä.

point rencontre creteil On asioita joista me kaikki voimme olla kiitollisia. Palauta mieleen jokapäiväisiä asioita, joista voit olla kiitollinen. Voit olla kiitollinen hengityksen lahjasta. Voit olla kiitollinen ruoasta, jota saat syödäksesi, siitä että sinulla on paikka missä asua ja nukkua turvallisesti. Voit olla kiitollinen pienistä iloista elämässä, esimerkiksi linnunlaulusta ja auringonpaisteesta, ilmasta jota hengitämme, kukista, jotka kaunistavat ympäristöämme. Anna pienten kiitollisuusaiheiden nousta rauhassa tietoisuuteesi ja lepää niissä.

Huomioi miten hengitys kulkee kehossasi, sisään ja ulos. Sisään ja ulos. Hengitys on elämän lahja. Ole rauhassa kiitollisessa tilassasi ja lepää siinä.

Jos olotilasi ei ole kiitollinen, ei se haittaa. Päästä irti kaikista odotuksistasi ja tunne sitä mitä tunnet tällä hetkellä. Kiitollisuus saattaa ilmaantua myöhemmin päivän aikana.

Tuo mieleesi ihminen tai ihmisiä, joita kohtaan tunnet kiitollisuutta. Ihmisiä, jotka tukevat sinua, arvostavat sinua, kunnioittavat sinua. Ehkä he saavat sinut nauramaan? Anna rakastamiesi ihmisten nousta mieleesi. Voit kiittää mielessäsi näistä rakastavista ihmisistä ympärilläsi. Voit kiittää rakkaudesta, mikä saa sinut voimaan hyvin. Älä kuitenkaan pakoita mitään tapahtuvaksi, vaan anna ajatusten ja tunteiden nousta rauhassa pintaan.

Anna itsesi upota kiitollisuuden olotilaan, jos se on mahdollista. Hengitä rauhassa omaan luonnolliseen tahtiisi sisään ja ulos. Sisään ja ulos.

Palauta mieleesi jokin tapahtuma, josta voit olla kiitollinen. Anna itsesi tuntea kiitollisuus koko kehossasi, kun tunne nousee. Tunne se varpaista päälakeen saakka. Voi olla että olet saanut kuulla hyvän uutisen. Voit kiittää mielessäsi uutisen hyvistä vaikutuksista. Voi olla että olet vain hyvällä tuulella tai tunnet itsesi terveeksi. Voit kiittää hiljaa mielessäsi kaikista kiitollisuutta herättävistä asioista. Älä kuitenkaan pakota mitään tapahtuvaksi, anna ajatusten nousta rauhassa pintaan.

Tuo nyt mieleesi kaikki itsessäsi olevat hyvät ominaisuudet, joista voit olla kiitollinen. Ole kiitollinen siitä, että olet juuri sinä. Kukaan ei voisi olla parempi sinä, kuin sinä olet. Voit tuoda mieleesi myös oman elämänkaaresi ja olla kiitollinen että olet saanut elää tuhansia hyviä hetkiä. Voit myös tuntea kiitollisuutta siitä, kuinka jokainen päivä saat mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä. Älä kuitenkaan pakota mitään tapahtuvaksi, vaan anna ajatusten nousta rauhassa pintaan.

Anna itsesi upota kiitollisuuden olotilaan, jos se on tällä hetkellä mahdollista.

Voit toistaa mielessäsi sanaa kiitos ja tuntea sen vaikutuksen koko kehossasi. Sano kiitos myös syvällä sydämessäsi.

Kun tuntuu hyvälle, voit alkaa pikkuhiljaa palaamaan rauhassa omaan tahtiisi kellon maailmaan. Jos silmäsi olivat suljettuina, voit avata ne rauhassa. Voit venytellä jäseniä, jos se tuntuu hyvälle. Anna kiitollisuuden tunteen johdattaa päivääsi.

Olen Life coach eli elämäntaidon valmentaja Heidi Helander-Hyvönen Laajasalosta, jossa myös yritykseni Almonda valmennus Oy sijaitsee. Olen myös työnohjaaja ja pidän onnellisuuskoulutuksia yrityksien henkilöstölle työkyvyn ylläpitämisen tueksi ja virkistykseksi. Pidän lisäksi erilaisia hyvinvointiin liittyviä koulutuksia ja kursseja. Kaikki työni pyrkii antamaan asiakkaille oivalluksia ja oppeja hyvinvoinnin parantamiseen ja kasvattamiseen. Jokainen voi olla onnellinen.

Perheeseeni kuuluu aviomies Olli-Pekka, poika Niklas sekä kaksi koiraa ja kaksi kania. Kirjoittelen blogissani huomioita, ajatuksia ja oivalluksia mm. elämästä, hyvinvoinnista, onnellisuudesta ja positiivisuudesta.

Elämä voi olla parempaa!

2 comments

  1. Ulpu sanoo:

    Toimii!
    Kiitos Heidi

  2. Heidi sanoo:

    Kiitos! Mukava kuulla.
    T:Heidi 🙂