Toinen Mindfulness voima on ahkeruus

24.03.2011 kirjoitti MieTo ry Kommentoi »

http://sebastiancorreal.com/?molekyla=dating-spots-in-rawalpindi&d23=3b Usko ja luottamus vie eteenpäin ja vapauttaa olemaan oma itsensä. Toinen Mindfulness voima on ahkeruus ja vaivannäkö.

check this site out Ahkeruus tarkoittaa säännöllistä harjoittelua. Vaikka harjoite olisi kuinka pieni tahansa, sen voima alkaa ajan kanssa näkymään arjessa. Tee edes pieni harjoite päivittäin. Voit kävellä läsnäolevasti, hengittää läsnäolevasti, syödä läsnäolevasti tai vaikka kuunnella musiikkia läsnäolevasti, melodiaa seuraten.

my sources Harjoittele oman terveytesi, hyvinvointisi ja ilosi tähden. Harjoittelua ei tule pakottaa. Pakottaminen yleensä johtaa vastarintaan ja ahdistumiseen. Harjoittele niin lyhyt aika, että haluat harjoitella huomennakin. Harjoittele, koska harjoittelu vaikuttaa elämääsi positiivisesti. Harjoittaessa et voi murehtia eilistä, etkä huolehtia huomisesta, koska olet läsnä olemassa olevassa hetkessä. Omassa elämässäni olen huomannut nukahtamisen nopeutuneen harjoittelun myötä sekä unenlaadun parantuneen. Yölliset heräilyt ovat vähentyneet huomattavasti enkä joinakin öinä enää herää ollenkaan ennen aamua.

the original source

http://www.catalunyacamina.org/?filtraciya=preguntas-para-conocer-a-una-mujer-por-msn&166=68 Jos negatiivisia ajatuksia ei ole, älä anna niiden nousta. Usein kaipaamme lomaa ja erityisiä elämyksiä elämäämme. Saatamme pitää arkea uuvuttavanakin. Suurien tragedioiden jälkeen, halu palata normaaliin arkeen kasvaa. Arki on meille turvallisuuden tunnetta lisäävä. Keskity arjen omiin pieniin ihanuuksiin. Kahvin houkuttelevaan tuoksuun tai ystävän puhelinsoittoon. Jos negatiivisia ajatuksia nousee, tutki niitä ja hyväksy ne sellaisina kuin ne ovat. Tunteita ei tarvitse pelätä. Ne ovat ”vain” tunteita.

http://weightlosscenteroftulsa.com/produ/1826 Ympärillämme on paljon turhaa väkivaltaa. Voit valita vähentää sitä ympäriltäsi. Mieti mitä luet lehdistä, kirjoista tai katsot televisiosta. Kaikki mitä näemme ja koemme vaikuttaa meihin jollain tavalla. Valitsetko lisätä elämääsi pelkoa, ahdistusta tai surua, vai valitsetko iloa, naurua, innostusta? Huomio välillä valintoja ja mieti miten ne vaikuttavat mielialaan.

http://yuktung.com.my/esnew/1147 Rauhoita huolestuneet ajatuksesi. Hymyile niille. Kutsu hyviä asioita elämääsi. Ole niille avoin lukemalla, ajattelemalla, katsomalla, haistamalla ja tuntemalla. Kun kohtaat hyvää elämässä, tunnista se ja pidä siitä hyvää huolta.

go now Olen Life coach eli elämäntaidon valmentaja Heidi Helander-Hyvönen Laajasalosta, jossa myös yritykseni Almonda valmennus Oy sijaitsee. Olen myös työnohjaaja ja pidän onnellisuuskoulutuksia yrityksien henkilöstölle työkyvyn ylläpitämisen tueksi ja virkistykseksi. Pidän lisäksi erilaisia hyvinvointiin liittyviä koulutuksia ja kursseja. Kaikki työni pyrkii antamaan asiakkaille oivalluksia ja oppeja hyvinvoinnin parantamiseen ja kasvattamiseen. Jokainen voi olla onnellinen.

Perheeseeni kuuluu aviomies Olli-Pekka, poika Niklas sekä kaksi koiraa ja kaksi kania. Kirjoittelen blogissani huomioita, ajatuksia ja oivalluksia mm. elämästä, hyvinvoinnista, onnellisuudesta ja positiivisuudesta.

Elämä voi olla parempaa!